1. VNS Team
  2. ETS2
  3. Download ETS2
  4. Hướng dẫn ETS2
  5. Download MOD ETS2
  6. ATS
  7. Download ATS
  8. Download MOD ATS
  9. Hướng dẫn ATS
  10. FSX
  11. Download FSX
  12. Download MOD FSX
  13. Hướng dẫn FSX
  14. SPINTIRES
  15. Download Spintires
  16. Download mod Spintires
  17. Hướng dẫn Spintires
  1. Hãy ĐĂNG KÝ tài khoản để tham gia thảo luận trên diễn đàn. Mọi người có thể đăng ký thủ công hoặc đăng ký thông qua Facebook, Google +, Twitter.
  2. BQT đang cần những ý kiến của các bạn để xây dựng một diễn đàn ngày càng tốt hơn, thân thiện với các bạn hơn. Vì thế, hãy giúp chúng tôi làm tốt nhiệm vụ bằng cách hoàn thành mẫu Feedback này. Xin cảm ơn!
  3. Hãy đọc kỹ nội quy khi tham gia diễn đàn để không bị kỷ luật.
VNSIMULATOR

CHIA SẺ Share ae trên diễn đàn một game bus simulator miễn phí (v199)

Thảo luận trong 'Download BUS SIMULATOR Release' bắt đầu bởi THETRUCKER, 21/11/18.

  1. THETRUCKER

    THETRUCKER
      Thành tích đạt được
    • 8/138

    Thành tích hiện tại:
    15%
    Tham gia ngày:
    26/9/18
    Bài viết:
    29
    Đã được thích:
    2
    Điểm thành tích:
    8
    Link game: Đăng nhập hoặc đăng ký để xem link này
    E xin trích lại lời nói của người làm game [dùng google dịch nên hơi khó đọc,các bác cố đọc nhé :)]:
    Phiên bản hiện tại - Bản phát hành hiện tại - BETA

    Phiên bản hiện tại cho PC chỉ là một trình biên dịch của Proton tương tự có sẵn cho Andorid: cùng dòng và xe buýt. Phiên bản PC trong tương lai sẽ có nội dung khác biệt, với các đường lớn hơn và bản đồ chi tiết hơn, ô tô mới trong giao thông, v.v. Các bản xem trước này cho phép bạn phát trên PC với chất lượng cao hơn mà không cần dựa vào trình giả lập.

    Phiên bản PC hiện tại chỉ là một trình biên dịch của cùng Proton đã có sẵn cho Android: với cùng tuyến đường và xe buýt. Phiên bản PC tương lai sẽ có nội dung mới, với các tuyến đường lớn và bản đồ chi tiết tốt hơn, xe giao thông mới, v.v. Những bản xem trước này cho phép bạn chơi trên PC với đồ họa và chất lượng tốt hơn, thay vì sử dụng trình giả lập. QUAN TRỌNG - TRƯỚC KHI CHƠI, KIỂM TRA SHORTCUTS KEYBOARD !!!
    XIN KIỂM TRA TẤT CẢ CÁC NGẮN HẠN BÀN PHÍ(KEYBOARD SHORTCUT) TẠI ĐÂY TRƯỚC KHI CHƠI:
    Đăng nhập hoặc đăng ký để xem link này

    Cảnh báo lỗi Đăng nhập hoặc đăng ký để xem link này

    NHẬN XÉT QUAN TRỌNG:
    1 - Chế độ tự động hiện đại có thể bắt đầu. Nếu vậy, hãy gọi hướng dẫn sử dụng: E, rồi M. Và sử dụng núm số 1 để thu hút (thay vì M cũ). Tắt tự động (thử nghiệm) mới trên màn hình Extras 2.
    2 - Bạn có chơi với vô-lăng không? Hãy thử bỏ chọn trình hướng dẫn điều khiển trên màn hình Extras 2. Điều này có thể giúp bạn ổn định hơn trong các đường cong. Bốn mục ở trên, chúng tôi khuyên bạn nên kiểm tra lại!
    3 - Bảng fps và tốc độ có thể được ẩn trong nút "fps" trên màn hình F4 hoặc bằng cách sử dụng phím menu ngữ cảnh.
    ---
    THÔNG BÁO QUAN TRỌNG:
    1 - Chế độ tự động mới có thể khởi động với động cơ tắt. Bật hướng dẫn sử dụng: Và, sau đó M. Sử dụng nút bánh răng thứ nhất để lái xe. Tắt hệ thống tự động mới (thử nghiệm) tại Extras 2, nếu muốn.
    2 - Bạn có chơi với vô-lăng không? Hãy thử unckecing trợ giúp lái tại Extras 2. Bằng cách này bạn có thể có nhiều kiểm soát trên các đường cong. Bốn mục trên cần được kiểm tra để có kết quả tốt hơn.
    3 - Bảng điều khiển mới hiển thị khung hình / giây và tốc độ có thể bị tắt ở màn hình F4 hoặc bằng cách sử dụng phím menu ngữ cảnh.
    Bonus từ người đăng bài này(tác giả):
    Các bác cố gắng đọc tiếng anh nhá


    Inside the folder buses are text files with descriptions of the buses, and a folder with the contents. Each bus has its own folder, if it is to create one, create one that hardly anyone else would create with the same name, to avoid unintentionally replacing another mod.

    To create a new mod, copy the folder and the ini file of some bus and change their name. Inside the .ini you should change the folder name to its duplicate.

    The ".ini" file is the main settings file. He references the other files used by this bus. Currently it gets straight into the buses folder, but in the future it will be inside the mod folder, to facilitate sharing.

    Inside it is the baseDir configuration, which has the name of the folder it uses. In the future this will be eliminated.

    [config]
    basedir
    = name of the mod folder in question
    lights1 = text file with the settings of lights
    engine1auto engine = setting for automatic transmission
    engine1manual = configuration engine for manual transmission
    wheels1 = wheel settings
    sounds1 = settings sounds
    models1 = settings of 3D models

    The number 1 at the end of the property indicates that it is the file referring to the first part of the vehicle, considering the future support for articulates and bi-articulates. In the case the articulates will have a 2 for the back, and a 3 for the last of the bi-articulate. There is no support for these buses and there will not be so soon, it's something just for the future.

    [folders]
    skins
    = skins
    textures = textures

    This section folderslists the names of the skins and textures folders of the bus in question. These are folders that should be inside the base folder of the bus. If you use a template with two variations that share textures, sounds, etc., you can use the same home folder for both by changing only the skin folder and the specific files that are different. This allows you to occupy less space, for example, imagine a version of a model with and without left doors. Most things can be the same, just by changing the skin folder. Each would use the same home directory and scripts, but with different .ini files referencing the specific skin folders. It is better than to leave all the sounds and textures duplicated, which would take up more space. But if you find it confusing, duplicate the whole folder, no problem too.

    [doors]
    rightdoor1
    = right door 1 configuration file
    rightdoor2 = 2 the right port configuration
    rightdoor3 = port configuration 3 the right
    leftdoor1 = left door 1 configuration
    leftdoor2 = left port configuration 2
    leftdoor3 = 3 left port configuration

    A doors section lists the port configuration files. They have information about the animation of the doors and also their location, as well as whether they are entrance or exit. Remove the lines referring to the doors that your bus does not have.
    In phase 1 of the mods only up to three ports are supported on each side, and only one input (it can be any of three, not necessarily the first). In the future this will be expanded, major changes are required in the game's passenger system.

    [data]
    template
    = internal type of bus model to be configured
    mass1 = hard body mass for the game's physical engine

    The date section contains more important generic details about the mod that do not fit into the other sections. More items will be added in future versions.

    The template indicates which internal file to use for the bus. Here is the list of templates currently available from v198 :

    4x2
    2 axles, rear traction (most of the buses)

    4x2_forward
    2 axles, front wheel drive (most of the touring cars)

    4x4
    2 axles, traction on all wheels

    6x2
    3 axles, traction on second, last steering axle

    6x2_nodirectional
    3 axles, traction in the second, last fixed axis

    The following templates are available only to the collaborators:

    8x2
    4 axles, traction in the penultimate, both of the front are directional (ideal for DD road)

    8x2_nodirectional
    4 axles, traction in the penultimate, only the first is directional ideal for some trucks)

    articulated_puller
    Articulated 3-axle, traction on second (Volvo or front)

    articulated_pusher
    3-axle articulated, traction on the third (rear engine)

    articulated_pusher_double
    4-axle articulated, traction on the third (rear engine), last

    biarticulated directional axle
    Biarticulate 4 axles (2 in front and one on each rear), traction in the second axle ( template not complete, doors and lights do not work yet in the third part )

    Truck templates with built-in trailer:

    truck_4x2_2
    Horse 4x2 with load of 2 axles

    truck_4x2_3
    Horse 4x2 with load of 3 axles

    truck_6x2_2
    Horse 6x2 with load of 2 axles

    truck_6x2_3
    Horse 6x2 with 3-axle load

    truck_6x4_2
    6x4 horse with 2 axle load

    truck_6x4_3
    6x4 axle with 3 axle load

    More truck templates will be available when loads are separated from the horse and can be chosen separately. This is planned for the future, it may take time.

    The item mass1 refers to the mass (in kg) of the vehicle (mass2 would be from the back of the articulation, in the future). A good value is a number close to the PBT of the actual model specifications, minus the weight of the crowded bus people (which varies from model to model, depending on the number of passengers). People add weight to the vehicle when they enter and release when they leave.
    The mass defines the "weight" of the actual bus, so to speak. A good value for the 4x2 urban is between 12,000 and 18500. Micros and midis can be a little lighter, while the 15m is a bit heavier. This value will affect driveability as it affects the forces that the drive axles need to exert to move the vehicle.

    [posCenterOfMass1]
    posX
    = 0
    posY = 1
    posZ = -0.736832
    còn nữa nếu muốn đọc tiếp thì ==> Đăng nhập hoặc đăng ký để xem link này
     

Chia sẻ trang này